Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Płatność, dostawa, reklamacja
Kategorie
Kategorie aktualności
Kontakt
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Płatność, dostawa, reklamacja

Płatność

Płatności za zamówiony towar są regulowane:


• na podstawie przedpłaty na konto
• gotówką przy odbiorze 


Dane do przelewu:

White Rose Agnieszka Jakubowska
ul. 1 Maja 36
05-555 Tarczyn

Nr konta: 29 1140 2004 0000 3102 4973 1336


Przedpłata na konto może zostać dokonana na dwa sposoby:

1. Przelewem bankowym

Płatność tego typu może zostać wykonana z konta bankowego (stacjonarnie bądź internetowo) lub za pośrednictwem innych instytucji oferujących usługi transakcyjne (np. Poczta Polska).

2. Za pośrednictwem serwisu transakcyjnego PayU.pl

Płatność tego typu automatycznie przekierowuje klienta na stronę transakcyjną, gdzie należy wybrać właściwy dla siebie bank.

Powyższe formy płatności są dostępne zarówno dla przesyłek pocztowych jak i kurierskich oraz odbiorów osobistych.

2. gotówką przy odbiorze

Opcja ta jest udostępniona tylko dla przesyłek kurierskich. Można za zamówiony towar zapłacić kurierowi gotówką przy odbiorze.


Dostawa 


Czas realizacji zamówienia od momentu zaksięgowania wpłaty na konto do momentu wysyłki to 1-5 dni roboczych. Jednak większość zamówień jest wysyłana na drugi dzień roboczy (nie dotyczy produktów które mają zaznaczony dłuższy okres realizacji).

Dostawa jest realizowana w dwóch wariantach:

1. Pocztą Polską
2. Kurierem DHL, UPS lub DPD, paczkomaty INPOST

UWAGA: W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu są rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. 


 Reklamacje

Firma White Rose udziela gwarancji na zakupiony towar zgodnie z zasadami zawartymi w REGULAMINIE.
Reklamowany towar prosimy odsyłać na adres firmy White Rose.

Każda sprawa jest rozpatrywana indywidulanie.
Proszę mieć na uwadze, że warto rozpocząć proces reklamacji od kontaktu tel./email z naszą firmą. Można w ten sposób uniknąć niepotrzebnych kosztów przesyłki i rozwiązać problem w komfortowy sposób.

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu